Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Radeon FreeSync вече и в конзолите Xbox One S и Xbox One X

13 март 2018
6083 прочитания
1 одобрение
0 неодобрения

Симулирано накъсване на образа за онагледяване на проблема, който решава Freesync.

Microsoft и AMD обявиха въвеждане на поддръжка на Radeon FreeSync в популярните игрални конзоли Xbox One S и Xbox One X. Технологията позволява опресняване на изображението дисплея при подаване на нов кадър, което означава плавен гейминг без забавяне и накъсване.

Компаниите допълват, че на пазара вече има над 240 FreeSync съвместими модели монитори от над 20 производители. Не са необходими други хардуерни компоненти или специални кабели. 

Обявената миналата година, технологията FreeSync 2 пък гарантира ниска латентност, отлични нива на черното и ярки цветове при възпроизвеждането на High Dynamic Range (HDR) съдържание, в съчетание с плавен геймплей.

Стандартното опресняване на мониторите е статично – например 120 херца (т.е. 120 пъти в секунда). Проблемът тук е, че видеокартата или конзолата „произвеждат“ кадри с различна скорост в зависимост от сложността на конкретната сцена. Резултатът е накъсано изображение, тъй като на дисплея се изобразяват фрагменти от различни кадри.

Преди години решение на този проблем бе т.нар. Вертикална синхронизация. Проблемът при нея обаче е в това, че нов кадър се подава на монитора едва след пълното изобразяване на стария. Това означава, че компютърът (конзолата) на практика трябва да изчакват и в резултат е налице закъснение, което се усеща от играча (т.нар. input lag).

FreeSync, както и другата известна технология – G-Sync на Nvidia, правят така, че дисплеят да изчаква подаването на следващия кадър и той да се изобразява в момента, когато е готов. До момента поддръжката на технологията бе ексклузивна за геймърите, играещи на персонални компютри.

1 одобрение
0 неодобрения
Още от рубрика "Игри"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Radeon FreeSync вече и в конзолите Xbox One S и Xbox One X"



    

абонамент за бюлетина